Вірші присвячені революції в Україні

Така солодка українська земля,
Що всім чомусь треба її відщипнути.
Так наче, вона дівчина молода
Яку парубки не можуть поділити.

Вчепились у неї неначе вампіри
І все не втямки отим москалям,
Що ми хочем жити не так як в Росії,
А краще чи гірше вирішувать Нам.

Простому народу, а не одній людині
Якій наплювати на всіх крім себе.
Ніколи такого я не розуміла,
Як можна по трупах зійти до небес.

Я хочу лиш миру і спокою вдома,
А домом для мене є рідна земля
Тому я прошу у Господа Бога
Щоб закінчилась ця люта війна.

Україна вистоїть, я знаю,
Бо добро завжди перемагає зло
Чисте серце й непокірну душу – ніщо не здолає
Так завжди буде і було!

 © Юлія Овчаренко-Пахарчук

 фото http://www.calend.ru/

Схожі публікації:
Найгарніша Україна
Як чудово що війна завершилась
Коли війна скінчиться?

Комментарии